Tuesday, February 23, 2010

BEBUAS (PREMNA MNAUSEOSE), SANCANG @ WAHONG LAUT


Sebelum ubahsuai.




mungkin dibuat pandangan hadapan.



Pandangan belakang.


Gambar kiri mungkin dibuat pandangan hadapan.


Simulasi lebih kurang


Simulasi lebih kurang.

4 comments:

Adnan said...

Salam Abg Yie,

Pokok ni pun nak lelong ke? Heheheeeee.

Semua tengok cantik. Virus apa yg dah berjangkit kat saya ni pun tak tau la.

Kalau pokok ni nak lepas bagi tau ya Abg Yie.

JF said...

Salam Abg Yie ... memang tinggi imiginasi Abang. Tak terfikir bentuk asal boleh diubah begitu rupa ... cantik dan menarik.

Saudara Adnan ... tingal-tingal sikit kat member kau kat putra heights tu.

mfb said...

agak2 harga pasaran untuk model yg mcm ni berapa yek?

Mat Yie said...

Salam Semua,

Adnan,
Pokok ini tak termasuk pokok lelong, tapi akan jual kalau kena dgn harganya.

JF,
terima kasih, sesiapa pun mampu membuatnya asalkan banyak berfikir.

Saudara/ri mfb,
Selamat datang ke myg, bahan yg begini biasanya sudah sukar didapati, harga biasanya RM2-4K.

Terima kasih..