Sunday, December 21, 2008

10 POKOK TERBAIK ANUGERAH EMAS DI KLUANG JOHOR DEC 2008











6 comments:

Anonymous said...

Untuk makluman Sifu.BK megalami masalah untuk upload gambar.tidak dapat berfungsi langsung kecuali teks saja yang boleh dipaparkan.walaubagaimanapun kami telah mewujudkan pautan ke blog matyiegarden untuk membolehkan peminat2 menyaksikan gambar2 dan informasi yang menarik dalam blog ini.

Pak Sulis Mirten said...

Waduh indah sekali pohon2 nya terutama pohon sapu2,tinggi kualitas nya. Bisa sipu Bohori ajarin aq dari mula gimana trik prunning daun sapu2 sipu hingga siap nya cukup dramatik sekali.

Mat Yie said...

kok p.sulis kepingin belajar dari mula gimana trik pruning daun sapu2 hingga siap, que dgn besar hati ingin sekali menjemput p.sulis ke rumah que di kota bharu.

que tunjukin cara2nya. Untuk pruning pokok sapu2 memerlukan masa dan ketekunan yg tinggi.

Ayuh dong ke rumah que bila2 masa aje.

Pak Sulis Mirten said...

Aq rencana maw ke Kelantan kapan pameran atau kontes bonsai yang diselenggara oleh perstuwan bonsai cabang Kelantan tuk main di sana nanti. Kapan ya sipu?

Mat Yie said...

Semuanya itu dalam perancangan, Kalau tidak ada halangan pertandingan peringkat kebangsaan akan di adakan pada bulan 8.2009 di Kelantan dan tarikhnya belum dapat ditetapkan lagi.

Pak Sulis Mirten said...

Waduh,bikin penasaran gini. Kontes nya pasti dibikin lebih besar dari kontes yang diselenggara cabang2 komunitas bonsai yang lain ya sipu.